ahmad's FotoPage

By: ahmad kamil

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Tuesday, 14-Oct-2008 15:58 Email | Share | | Bookmark
raya tahun ni...

syamil dan pak yang
gandingan mantap
 
View all 11 photos...
Walaupun raye dah lama lepas..tapi nak share juga isu raye nih..Tahun ni nampak gayanye beraya di teluk intan plak..so pejam-celik pejam celik dah raye..pagi raa kedua (2 oct) kena balik ke kampung lagi satu di kuala lipis..seronok dapat beraye 2 tempat tp yg risau tu perjalanan yg jauh dan mingkin blh jem..tahan je ler..mujur le tak de banyak kete pada raye ke dua..blk ke KK ari ahad (5 oct)..time tu kete banyak dr kelate..kite nak balik ke KK tru cameron..so tak de maslah..yg prob skit toilet jer..penuh sokmo..jenuh tunggu..kalu perut jenis tak berajar tuh..mau terkincit kat luar toilet..maklumle raye-reye ni cam-cam makan..termasuk le..yg dah xpired.


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net